YAŞAM

Midyat'ta Muharrem Bereketi: Başkan Şahin'den Vatandaşlara Aşure İkramı

Midyat Belediye Başkanı Veysi Şahin, Muharrem Ayı dolayısıyla ilçenin farklı noktalarında vatandaşlara aşure ikram etti. Etkinlikte birlik, kardeşlik ve dayanışma mesajları verildi.

Midyat'ta Muharrem Bereketi: Başkan Şahin'den Vatandaşlara Aşure İkramı
26-06-2026 19:46
26-06-2026 19:53
MARDİN

Midyat Belediye Başkanı Veysi Şahin, Muharrem Ayı ve Aşure Günü dolayısıyla ilçenin çeşitli noktalarında vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Yoğun ilgi gören etkinlikte, birlik, beraberlik ve kardeşlik vurgusu ön plana çıktı.

Başkan Şahin, Aşure Günü'nün toplumun ortak değerlerini yaşatan önemli günlerden biri olduğunu belirterek, vatandaşlarla bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadıklarını ifade etti.

Şahin, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

"Birliğimizin, kardeşliğimizin ve beraberliğimizin simgesi olan mübarek Muharrem Ayı vesilesiyle ilçemizin farklı noktalarında vatandaşlarımıza aşure ikramında bulunduk. Aşure Günümüz mübarek, birliğimiz ve beraberliğimiz daim olsun."

Vatandaşlar da etkinlikten duydukları memnuniyeti dile getirerek, geleneklerin yaşatılmasına katkı sunan Midyat Belediyesine teşekkür etti.


Editor : Mehmet ÇELİK
TÜRKİYE GÜNDEMİ
ÇOK OKUNAN HABERLER
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR