Midyat Belediye Başkanı Veysi Şahin, Muharrem Ayı ve Aşure Günü dolayısıyla ilçenin çeşitli noktalarında vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Yoğun ilgi gören etkinlikte, birlik, beraberlik ve kardeşlik vurgusu ön plana çıktı.
Başkan Şahin, Aşure Günü'nün toplumun ortak değerlerini yaşatan önemli günlerden biri olduğunu belirterek, vatandaşlarla bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadıklarını ifade etti.
Şahin, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
"Birliğimizin, kardeşliğimizin ve beraberliğimizin simgesi olan mübarek Muharrem Ayı vesilesiyle ilçemizin farklı noktalarında vatandaşlarımıza aşure ikramında bulunduk. Aşure Günümüz mübarek, birliğimiz ve beraberliğimiz daim olsun."
Vatandaşlar da etkinlikten duydukları memnuniyeti dile getirerek, geleneklerin yaşatılmasına katkı sunan Midyat Belediyesine teşekkür etti.
Editor : Mehmet ÇELİK