USD 0,0000
BİST 0.000
YAŞAM

Mardin'den Gürcistan'a Turlar Başladı

-Genç Tur Operatörü Onur Irmak bir ay içerisinde Gürcistan'a üç tur düzenledi.

13-09-2014 13:59
Google News

Mardin'de tur organizasyonu yapan genç turizmci Onur Irmak bir ay içerisinde Karadeniz Bölgesini ve Gürcistan'ı kapsayan üç  tur organizasyonu gerçekleştirdi.Irmak iç turizm potansiyelini hareketlendirmek, yükseltmek ve bölge insanlarının kaynaşmasını sağlamak amacı ile turlar düzenlediklerini söyledi.

Gittikleri yerde Mardin'i de anlattıklarını ifade eden Genç Turizmci Onur Irmak, Karadeniz Bölgesinde yeşil ile mavinin buluştuğu eşsiz güzellikleriyle Mardinli gezi severleri buluşturmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Son bir ay içeriside  Karadeniz'in ne güzel yayla,şehir ve kasabalarına, Gürcistan'ın gözbebeği, incici doğası, denizi ve sosyal yaşam farklılığı ile dünya ülke ve turizminin dikkatini çeken Batum'a  3 tur düzenlediklerini bildirdi.

Genç Tur Operatörü  Onur Irmak 'Hem Mardin`in Kültürünü gittiğimiz yerde anlatmak,hem  Karadenizin muhteşem manzarasını Mardinli İnsanlarımıza gezinti içersinde sunuyor olmaktan oldukça hoşnutuz..Yapılan turda Karadeniz`de Sümela manastırı,Ayder Yaylası,Uzungöl, Çamlıhemşin, Artvin Ve Gürcistan Batum Gibi yerleri gezip oralarda kalıcı hatıralarla dönüyoruz. Oldukça geniş ve zengin bir görsellik,keyif alıcı bir gezi sağlıyoruz  tur arkadaşlarımıza.   Çok kazanmak yerine  her gün biraz daha  farklılık yaratmak ve gezi ruhuna  zenginlik katmayı  hedefliyoruz.

Tur içeriğini oldukça zengin tutuyoruz.  Mardin çıkışlı Trabzon`a hareket güzergah Diyarbakır- Bingöl-Çat-Erzurum- Artvin- Gümüşhane- Trabzon 1.Gün Sabah Saatlerinde Ziganaya varıyoruz ve Kahvaltı alıyoruz. Ardından Zigana dağları, Zigana Geçidi,Yaylası Ve Tüneli eşliğinde Trabzon'un Maçka ilçesinde bulunan Altındere Milli Parkına giriş yapıyor orada özel servislere binerek Sümela Manastırına çıkıyoruz.Manastır hakkında rehberimizin vereceği bilgiler eşliğinde geziyor ve bilgi ediniyoruz.Manastır ziyaretimizden sonra Trabzon'da bulunan Atatürk köşkü Ayasofya Müzesi ve Trabzonspor Bulvarı,Trabzonspor Stadı,Yavuz Sultan Selim Han`ın annesi Gülbahar Hatun türbesi ve Camii ardından Trabzon'a hakim bir tepe olan Boztepe'ye çıkıyor ve Fotoğraflarımızı çekiyoruz. Ardından Sürmene'ye geliyor Meydanında yöresel ürünler için alışveriş molası veriyoruz.(Arzu eden misafirlerimiz Karadeniz'e özgü Fındık,Trabzon Sepeti,Trabzon Kurabiyesi,Meşhur Sürmene Bıçağı,Kemençe vb.. gibi ürünler alabilir)Ardından özel servislere binerek Otelimizin bulunduğu Zarha Mountain Resort Otelimize geliyoruz. Otel akşam yemeğini tur olarak size ısmarladıktan sonra serbest zaman veriyoruz. dileyen akşam canlı müzik dinleyebilir, havuzda yüzebilir ya da yaylanın tadını çıkarabilir. 2.Gün . Sabah Kahvaltımızı otelde tur ısmarlayacak ondan sonra Uzungöle gidiyoruz. 90 dk serbest zamandan sonra Rize`ye yolculuk rafting yapmak için kısa bi mola veriyor ardından  Ayder yaylası muhteşem manzarası ile karşınızda .Aksam Otelimizde Müthiş bir eğlence bizleri bekliyor.Naliya otel. Çamlıhemşin de  otelin akşam yemeği ve sabah kahvaltısı yine bizden. 3:Gün :: Sabah otelimizden ayrılıyor ardından Artvin'in Hopa İlçesinde bulunan Sarp Sınır Kapısına gidiyoruz.Herkes sadece Nüfus Cüzdanıyla Batum'a geçiş yapacaktır.(Herkesin Nüfus Cüzdanı yanında olmalıdır ve üzerinde TC Kimlik No Bilgisayarlı olarak yazılmış olmalıdır)  Batum'da ilk olarak Gonio Apsaros Kalesi,Çoruh Nehri ve Deltası ardından Şehir Müzesine gidiyoruz.Tarihi Katedral,Osmanlı Camii ziyaretlerimizin ardından Türk restoranında Yemek alıyoruz.Ardından Batum sahilinde gezintiye çıkıyoruz.Ardından isteğe bağlı olarak Teleferiğe biniyor sonra Gezimizi tamamlıyoruz.,Tekrar Sarp Sınır Kapısına gelip Türkiye`ye tarafına geçiyoruz.' Dedi.